研究業績(論文)

基本情報

氏名 神谷 渉
氏名(カナ) カミヤ ワタル
氏名(英語) KAMIYA Wataru

論文名

CO-BRANDING BETWEEN PRIVATE LABELS AND NATIONAL BRANDS: DOES A CO-BRANDING STRATEGY IMPROVE CONSUMERS’ ATTITUDES TOWARD PRIVATE LABELS IN JAPAN?

著者名

Wataru Kamiya

雑誌名

2018 Global Marketing Conference at Tokyo Proceedings

出版者

Global Alliance of Marketing & Management Associations

 

 

開始ページ

1559

 

終了ページ

1562

発行年月日

2018/07

査読の有無

招待の有無

記述言語

英語

掲載区分

海外

掲載種別

研究論文(国際会議プロシーディングス)

執筆形態

単著

ISSN

1976-8699

DOI

https://doi.org/10.15444/GMC2018.13.07.01

NAID(CiNiiのID)

 

PMID

 

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概要

This study examines whether co-branded PLs are influenced by their constituent NBs and by the familiarity of constituent brands in the case of Japanese co-branded PLs. This study also examines whether a spillover effect exists for constituent brands.

備考